Lease Deal Group on ostanut merkittävän vähemmistöosuuden Tekijä Rentistä.

kesäkuu 23, 2020

0

Lease Deal Group on tänään päivätyllä kaupalla ostanut merkittävän vähemmistöosuuden pitkään menestyksekkäästi yrittäjänä toimineen Jukka Hiltusen rakennuskonevuokraamo Tekijä Rentistä. Kauppa on astunut voimaan välittömästi. Samanaikaisesti Lease Deal Group on tehnyt merkittävän pääomasijoituksen yhtiöön, millä vauhditetaan yhtiön kasvua. Tekijä Rent on nuori, valtakunnallinen täyden palvelun rakennuskonevuokraamo, jonka tavoitteena on haastaa alan suurimmat toimijat. Sen kunnianhimoinen tavoite on palvella jokaista asiakastaan – niin pientä kuin suurta – paremmin kuin yksikään sen kilpailijoista. Tekijä Rentin toimitusjohtajana ja pääomistajana jatkaa edelleen Jukka Hiltunen.

Lease Deal Group on suomalainen operatiivisen johdon omistama monialakonserni, joka toimii Suomessa ja Baltiassa. Päätoimialamme on kiinteistösijoitus, kiinteistöihin liittyvä palveluliiketoiminta, sekä ajoneuvojen korjaus ja myynti. Lisäksi toimimme sijoittajana useissa muissa yrityksissä. Liikevaihtomme vuonna 2019 oli noin 148m€. Työllistämme eri toimialoillamme yli 1.000 työntekijää.

LISÄTIETOJA:

Lease Deal Group, Mikko Aaltonen, +358 40 4861 198