Lease Deal Group on ostanut merkittävän vähemmistöosuuden Vekka Groupista

25.2.2021 klo 14.00

Lease Deal Group Oyj

Lease Deal Group on ostanut merkittävän vähemmistöosuuden Vekka Groupista

Lease Deal Group on ostanut huomattavan vähemmistöosuuden Kanta-Hämeessä pääpaikkaansa pitävästä linja-autoyhtiö Vekka Groupista. Samanaikaisesti Lease Deal Group on tehnyt merkittävän pääomasijoituksen yhtiöön, millä turvataan ja varmistetaan yhtiön tulevaisuuden kasvua. Vekka Group on lähes 90 vuotta vanha, erittäin perinteikäs alan toimija, joka toimii operoi yli sadalla linja-autolla Kanta-Hämeen lisäksi laajasti eri puolella Suomea, tilausliikenteen osalta myös Baltiassa. Yhtiö työllistää Suomessa yli 100 henkilöä.
Vekka Groupin muut omistajat Tomi Vasiljev ja Jukka Lahtinen jatkavat edelleen yhtiön johdossa, sekä enemmistöomistajina. Lease Deal Groupin tehtävänä on toimia yhtiössä operatiivisen johdon apuna, sekä turvata yhtiön rahoitusta tulevassa kasvussa.

Lease Deal Group on operatiivisen johdon omistama monialakonserni, joka toimii Suomessa ja Baltiassa. Päätoimialamme on kiinteistösijoitus, kiinteistöihin liittyvä palveluliiketoiminta, sekä ajoneuvojen myynti. Lisäksi toimimme sijoittajana useissa muissa yrityksissä. Liikevaihtomme vuonna 2020 oli noin 130m€. Työllistämme eri toimialoillamme yli 700 työntekijää.

LISÄTIETOJA:

Lease Deal Group, Mikko Aaltonen, +358 40 4861 198