Lease Deal Group mukana Huhtala Logistics Oy ja Peura-Trans Oy yritysjärjestelyssä

Huhtala Logistics Oy ja Peura-Trans Oy ovat osana yritysjärjestelyä, jossa yhtiöiden omistukset yhdistyvät. Samalla vähemmistöomistajaksi on kutsuttu mukaan Lease Deal Group.

Yritysjärjestelyn tuloksena muodostuu konserni, jonka emoyhtiönä toimii perustettava Zeryl Oy (kotipaikka Seinäjoki). Perustettava yhtiö omistaa järjestelyn jälkeen molempien yhtiöiden osakkeet sataprosenttisesti. Yhtiöiden nykyiset omistajat jatkavat emoyhtiön pääomistajina.

Huhtala Logistics Oy sekä Peura-Trans Oy jatkavat toimintaansa Zeryl Oy:n tytäryhtiöinä nykyisellä johdolla ja organisaatiolla. Lease Deal Group:n rooli järjestelyssä on toimia sijoittajana sekä yhtenä omistajana Zeryl Oy:ssä.

Järjestelyn tarkoituksena on tuottaa asiakkaillemme tarjottavia palveluita laajemmalla tuotevalikoimalla kuin mihin yksittäisinä yhtiöinä meillä on mahdollisuus. Lisäksi järjestely kasvattaa meistä varteenotettavamman ja uskottavamman kumppanin asiakasrajapinnassa myös globaalien asiakkaiden näkökulmasta. Henkilöstöllemme ja yhteistyökumppaneillemme tämä mahdollistaa entistä vakaampaa ja varmempaa tulevaisuutta sekä mahdollisuuksia uralla etenemiseen.

Yhdessä olemme vahvempia kehittämään ja kehittymään sekä vastaamaan asiakkaidemme tarpeisiin paremmin muuttuvassa toimintaympäristössä. Nykyisten asiakkaidemme toimintoihin järjestelyllä ei ole vaikutusta.

Järjestely vaatii vielä KKV:n hyväksynnän ja saatetaan loppuun hyväksynnän saatuamme. Lisätietoja asiasta antavat:

Jere Salmelainen +35840 040 6400

Huhtala Logistics Oy

Tero Mattila +358400 988 219

Peura-Trans Oy

Kari Sorjonen +35844 732 6516

Seuraava

Inhouse Partners Oy ostaa Savonlinnan Siivous- Ja Kiinteistöhuoltokeskus Oy Sk2:n siivousliiketoiminnan